klarna
Με την Klarna μπορείτε να κάνετε αγορές τώρα και
να πληρώσετε αργότερα, με τη χρεωστική ή την πιστωτική σας κάρτα.
Πώς λειτουργεί
Βήμα #1
Προσθέτετε τα προϊόντα στο καλάθι
Βήμα #2
Βλέπετε τις λεπτομέρειες του χρονοδιαγράμματος πληρωμών σας
Βήμα #3
Ολοκληρώνετε την αγορά
Πιο έξυπνες αγορές.
Όχι πιο πολύπλοκες.
Με την πολιτική προστασίας αγοραστών της Klarna είστε καλυμμένοι.
Κάθε συναλλαγή σας είναι ασφαλής και σίγουρη.
Σχετικά με την Klarna
Η Klarna κάνει τις αγορές σας smooth.
Σας βοηθούμε να αποκτήσετε αυτό που σας αρέσει σήμερα αλλά
με περισσότερο χρόνο για την πληρωμή.
Βρείτε διαθέσιμο τον τρόπο πληρωμής με Klarna
για αγορές άνω των 35€.
Συχνές Ερωτήσεις
Τι είναι η Klarna;
Η Klarna δίνει τη δυνατότητα να κάνεις αγορές με άτοκες δόσεις χωρίς να χρειάζεσαι απαραίτητα πιστωτική κάρτα, χρησιμοποιώντας απλά την χρεωστική σου!
Η Klarna ιδρύθηκε το 2005 στη Σουηδία. Εμπνεόμενη από το μεγάλο boom των ηλεκτρονικών καταστημάτων στη Σουηδική αγορά, σκοπός της Klarna ήταν να διευκολύνει τους καταναλωτές να αποκτήσουν τα αγαπημένα τους προϊόντα. Μέσα σε αυτά τα 17 χρόνια που έχουν μεσολαβήσει από τότε, η τεχνολογία, η επιρροή και οι δυνατότητες της Klarna έχουν εξελιχθεί, ωστόσο ο αρχικός σκοπός είναι και παραμένει ο ίδιος. Η διευκόλυνση των ηλεκτρονικών αγορών.
Έχει χαρακτηριστεί ως η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών, που παρέχει πιο έξυπνες και ευέλικτες λύσεις αγορών σε 90 εκατομμύρια ενεργούς καταναλωτές και πάνω από 250.000 εμπόρους σε 17 χώρες.
Είναι ασφαλείς οι αγορές με την Klarna;
Χρησιμοποιούνται τα υψηλότερα πρότυπα για να σας προσφέρουμε προστασία των δεδομένων σας και των προσωπικών σας πληροφοριών.
Η επεξεργασία όλων των πληροφοριών πληρωμών γίνεται με ασφάλεια
Δεν μεταβιβάζονται ούτε διατηρούνται πληροφορίες από το κατάστημα
Όλες οι συναλλαγές πραγματοποιούνται μέσω ασφαλών συνδέσεων ακολουθώντας αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας
Μπορείτε να αφαιρέσετε τον συνδεδεμένο τραπεζικό λογαριασμό σας ή την κάρτα σας ανά πάσα στιγμή.
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τον τρόπο που διαχειρίζετε η Klarna τις προσωπικές σας πληροφορίες, διαβάστε την Πολιτική απορρήτου της.
Μπορώ να κάνω πολλαπλές παραγγελίες με την Klarna;
Ναι. Δεν υπάρχει καθορισμένο όριο για το πόσες παραγγελίες μπορείτε να κάνετε με την Klarna. Ωστόσο, η απόφαση έγκρισης κατά τις αγορές με την Klarna εξαρτάται από τους εξής παράγοντες:
Το πιστωτικό σας ιστορικό με την Klarna
Τυχόν εκκρεμή χρέη και απλήρωτες παραγγελίες με την Klarna
Το ποσό της παραγγελίας στο καλάθι των αγορών σας
Τις πληροφορίες από τον εξωτερικό πιστωτικό έλεγχο
Δεν έχω λάβει την παραγγελία μου. Πρέπει να πληρώσω;
Όχι, δεν χρειάζεται να πληρώσετε για την παραγγελία σας μέχρι να λάβετε όλα τα είδη που έχετε παραγγείλει.
Αν δεν έχετε λάβει ακόμη την παραγγελία σας και η προθεσμία πλησιάζει, σας ζητούμε να προβείτε στις ακόλουθες ενέργειες:
Παρακολουθήστε την παράδοσή σας
Χρησιμοποιήστε τον αριθμό παρακολούθησης που παρέχεται από το κατάστημα για ενημερώσεις για την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας σας.
Επικοινωνήστε με το κατάστημα
Αν δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες αποστολής ή η παράδοση έχει καθυστερήσει, επικοινωνήστε απευθείας με το κατάστημα. Μόνο το κατάστημα μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε την αποστολή ή πιθανόν να αντικαταστήσει την παραγγελία σας αν χάθηκε στο ταχυδρομείο.
Ενημερώστε μας ότι δεν έχετε λάβει την παραγγελία σας
Όσο προσπαθείτε να βρείτε μια λύση με το κατάστημα, διασφαλίστε ότι δεν θα παραλείψετε καμία πληρωμή, κάνοντας σύνδεση στο My Klarna και ενημερώνοντάς μας ότι εξακολουθείτε να περιμένετε την παράδοσή σας. Επιλέξτε την παραγγελία που ακόμη περιμένετε να παραδοθεί και επιλέξτε Αναφορά προβλήματος. Καλύπτεστε από την πολιτική Προστασίας Καταναλωτών της Klarna.
Ελέγξτε την ενότητα My Klarna για ενημερώσεις
Μόλις αναφέρετε το πρόβλημά σας, οι πληρωμές σας θα τεθούν σε παύση μέχρι να βρείτε μια λύση με το κατάστημα. Το χρονοδιάγραμμα πληρωμών σας θα προσαρμοστεί αναλόγως όταν το κατάστημα ενημερώσει την παραγγελία σας.
Έχετε στο νου σας τα email και τις ειδοποιήσεις σας
Αν δεν έχουν πραγματοποιηθεί ενημερώσεις στην παραγγελία σας και ακόμη δεν έχετε λάβει την παραγγελία σας, θα σας ζητηθεί να δώσετε επιπλέον πληροφορίες για να μπορέσουμε να σας υποστηρίξουμε και να ξεκινήσουμε μια διερευνητική διαδικασία. Είναι σημαντικό να αποθηκεύσετε όλη τη σχετική τεκμηρίωση μέχρι να επιλυθεί το πρόβλημα.
Χρήσιμες πληροφορίες: Ακολουθήστε επίσης τα παραπάνω βήματα, αν λάβατε μόνο μέρος της παραγγελίας σας.
Πότε θα παραδοθεί η παραγγελία μου;
Οι παραδόσεις υπόκεινται στις υπηρεσίες παράδοσης του καταστήματος, γι’ αυτό ελέγξτε τον ιστότοπο του καταστήματος για πληροφορίες σχετικά με τις πολιτικές αποστολής του. Χρησιμοποιήστε τον αριθμό παρακολούθησης που παρέχεται από το κατάστημα για ενημερώσεις για την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης.
Όταν ολοκληρωθεί η επεξεργασία της παραγγελίας σας, θα λάβετε ένα email με τις πληροφορίες παρακολούθησης και αποστολής της παραγγελίας σας. Αν δεν λάβετε πληροφορίες αποστολής, επικοινωνήστε με το κατάστημα για να λάβετε ενημερώσεις για την παράδοση της παραγγελίας σας.
Χρήσιμες πληροφορίες: Αφού υποβάλετε μια παραγγελία στον ιστότοπο του καταστήματος, μπορεί να χρειαστούν μερικές ημέρες για να επεξεργαστεί το κατάστημα την παραγγελία σας. Αν θέλετε να μάθετε την τρέχουσα κατάσταση της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε απευθείας με το κατάστημα.
Εξακολουθείτε να περιμένετε την παραγγελία σας;
Αν η παραγγελία σας δεν φτάσει στα χέρια σας, ενημερώστε μας κάνοντας σύνδεση στη σελίδα My Klarna. Επιλέξτε την παραγγελία που ακόμη περιμένετε να παραδοθεί και επιλέξτε Αναφορά προβλήματος. Τη στιγμή που κάνετε αναφορά ενός προβλήματος, οι πληρωμές σας τίθενται σε παύση. Αυτό σας προσφέρει επιπλέον χρόνο για να βρείτε λύση με το κατάστημα.
Πώς ακυρώνω την παραγγελία μου;
Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας, ακολουθήστε αυτά τα βήματα:
Επικοινωνήστε με το κατάστημα
Επικοινωνήστε με το κατάστημα απευθείας για να ακυρώσετε την παραγγελία σας. Ακολουθείτε πάντα την πολιτική ακυρώσεων του καταστήματος. Ως πάροχος πληρωμών, δεν μπορούμε να ακυρώσουμε την παραγγελία σας.
Περιμένετε την επιβεβαίωση του καταστήματος
Θα ακυρώσουμε την πληρωμή σας αναλόγως και θα κάνουμε επιστροφή χρημάτων για οποιοδήποτε πληρωθέν ποσό, όταν το κατάστημα επιβεβαιώσει την ακύρωση.
Ελέγξτε για ενημερώσεις στην εφαρμογή Klarna
Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας ανά πάσα στιγμή στην ενότητα Παραγγελίες στην εφαρμογή Klarna.
Λήψη της επιστροφής χρημάτων
Οι χρόνοι επεξεργασίας των επιστροφών χρημάτων διαφέρουν και μπορεί να χρειαστούν έως και 14 ημέρες, ανάλογα με το χρηματοπιστωτικό σας ίδρυμα. Αν έχουν περάσει 14 ημέρες από τη στιγμή που το κατάστημα επιβεβαίωσε την ακύρωσή σας και ακόμη δεν έχετε λάβει την επιστροφή χρημάτων σας, συνομιλήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας έχοντας μαζί σας την επιβεβαίωση της ακύρωσης.
Πώς κάνω επιστροφή της παραγγελίας μου;
Ακολουθήστε τις οδηγίες επιστροφής του καταστήματος και στη συνέχεια ενημερώστε μας ποιά προϊόντα έχετε επιστρέψει υποβάλλοντας ένα αίτημα επιστροφής στην εφαρμογή:
Μεταβείτε στη σελίδα My Klarna
Πηγαίνετε στην ενότητα Όλες οι αγορές και επιλέξτε την αγορά, ή τα προϊόντα, που θέλετε να επιστρέψετε
Πατήστε Αίτημα επιστροφής
Προσοχή: αν αργότερα θέλετε να επιστρέψετε περισσότερα προϊόντα από αυτά που δηλώσατε αρχικά στην εφαρμογή, μην ξεχάσετε να ειδοποιήσετε το κατάστημα ώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας να ενημερωθούν από το κατάστημα.
Αφήστε ένα σχόλιο